NLdoet 29 mei, start aanleg Heemtuin

Heemkundevereniging Geleen organiseert op 29 mei 2021 (9.30-13.00 uur), samen met duizenden organisaties in het land weer NLdoet van het Oranje Fonds; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje de handen uit de mouwen te steken.

Niet zoals in de oproep vermeld staat het voltooien van de Heemtuin, maar het startsein voor dit project wordt dan gegeven. Door de corona periode hebben we het nu ruim een jaar uitgesteld. Wil je meewerken voor één dag aan een uniek project in onze Waereldsjtad? Meld je dan aan in de link: www.nldoet.nl/klus/heemtuin-0

Maak een praatje met onze vrijwilligers, is je interesse gewekt in onze vereniging en deze bijzondere activiteit, dan mag je je natuurlijk aansluiten bij de werkgroep Heemtuin.

Professionele begeleiding krijgen we van onze leden Nic Smeets van TuinDigitaal en Jeroen Klinkers van Hoveniersbedrijf J. Klinkers, waarvoor onze dank.