Voorbereiding expositie

De voorbereidingen van de nieuwe expositie zijn in volle gang.

Dit portret van Thei Storcken krijgen we voor de tentoonstelling in bruikleen. De eigenaar weet niet wie deze persoon is. Hiervoor vragen we jullie hulp.

***Ken of herken je de persoon die hier staat afgebeeld?***
Stuur een e-mail naar info@heemkunde-geleen.nl

———————————————————————————————————————————–

Voorbereiding schilderexpositie in volle gang (2)

Op 8 februari 1971 was het de beurt aan Sjtadsprins, van Sjtadsvastelaovesvereniging De Flaarisse Gelaen, Frans 2e (Kremers) de eer om bij de schildersclub van zijn vader “Licht en Kleur” te exposeren. Zie foto.

Onze aanstaande expositie staat in het teken van de oprichters, waar zijn vader Twan Kremers er één van was.

Graag zouden we een origineel portret van Frans ter ere van zijn vader voor deze tentoonstelling in bruikleen krijgen.

***Ben je, of ken je in je familie- of kennissenkring, iemand die hier aan mee wil werken?***
Stuur een e-mail met contactgegevens naar info@heemkunde-geleen.nl voor een (informatieve) afspraak.