Podcast Gelaense Klatsj #2

Belofte maakt schuld. Het streven van de werkgroep om één aflevering per kwartaal samen te stellen is gelukt. Gelaense Klatsj #2 is online.

De podcast is te beluisteren vanaf onze website www.heemkunde-geleen.nl en Facebookpagina Heemkundevereniging Geleen. Ook op Spotify en ITunes  is “Gelaense Klatsj” vindbaar met bijbehorend logo en naam.

In deze aflevering komt Zef Lemmens, bekend van de Doe het Zelf uit de Annastraat, in deel 1 aan het woord over zijn belevenissen in de 2de Wereldoorlog. In de rubriek Ambachten het verhaal van Frans Gerards van Modelslagerij Cremers aan de  Rijksweg Noord. Hierna nemen de jongeren Daisy en Sam van Jeugdtheater LEF ons mee in hun ervaringen in coronatijd. Tot slot deel 2 van een interview uit 1990 van Ben Dols met baanwielrenner Hub Vinken.

We zoeken nog jeugdige medewerkers. Dat kan in de vorm van een gedicht, verhaal over hobby of je vereniging of bijvoorbeeld een rap. Interesse? Reageer via ons e-mailadres info@heemkunde-geleen.nl en laat je reactie achter. Dan nemen wij contact met je op.

Wij gaan enthousiast door met het maken van de volgende aflevering.
De redactieleden wensen jullie veel luisterplezier bij Gelaense Klatsj #2.