Boek

“Geleen zoals het vroeger was” deel 3

Op 5 juni 2021 verschijnt het derde en laatste deel van het veelgevraagde fotoboek “Geleen zoals het vroeger was”. De uitgave wordt verzorgd door Heemkundevereniging Geleen en Stichting Cultuur-Historische Uitgaven Geleen (SCHUG).

Het boek is samengesteld en geschreven door Pierre Vossen, Ad Hoogenboom en Hub Kitzen. Ook in deze uitgave is weer een keuze gemaakt uit bijzonder beeldmateriaal.
Alle wijken van Geleen komen aan bod, maar je treft er ook afbeeldingen aan van personen, families en verenigingen. Het boek omvat 144 pagina’s met meer dan 300 foto’s, waarvan een groot deel niet eerder gepubliceerd is. Om de geschiedenis van een foto of de plaats waar deze gemaakt is beter te belichten, is deze voorzien van een uitgebreide begeleidende tekst.

Er zijn nog een beperkt aantal exemplaren van deel 1 (herdruk) en deel 2 bij Heemkundevereniging Geleen voor € 19.95 per deel te koop.

Het fotoboek deel 3 kan nog per e-mail besteld worden voor € 19.95 exclusief bezorgkosten à € 4,95. Stuur een e-mail naar fotoboek@heemkunde-geleen.nl met je naam, postcode en huisnummer. Vermeld ook of je het fotoboek wilt ophalen of dat je het boek moet worden bezorgd?

Het verschuldigde bedrag dient gelijktijdig te worden overgemaakt op bankrekening NL44 INGB 0001238985 t.n.v. Heemkundevereniging Geleen, met vermelding van naam, postcode en huisnummer.
Bezorgen buiten Nederland, vraag de prijs op door een mail te sturen naar fotoboek@heemkunde-geleen.nl

De bestelde boeken kunnen vanaf 5 juni worden afgehaald in het lokaal van de Heemkundevereniging Geleen, Jupiterstraat 35a, 6161 XD Geleen. Over de afhaaltijden ontvangt de intekenaar via e-mail bericht.

De fotoboeken die bij onderstaande voorinteken-adressen zijn besteld, moeten daar ook vanaf 5 juni worden opgehaald.
* Cartridge Navulstation, Stationsplein 2, 6166 CA Geleen
* Gelaen 31, Salmstraat 17, 6161 EL Geleen