Word jij onze webontwikkelaar

VACATURE IS OPGEVULD

“Kom jij het ICT-team van Heemkundevereniging Geleen als vrijwilliger versterken”.

Ter aanvulling van ons huidige team zijn wij op zoek naar een webontwikkelaar die ons helpt om een  nieuwe applicatie te bouwen voor een totem touch display screen.

Functieomschrijving
Jouw webontwikkelaar skills inzetten om op de eerste plaats aan een nieuw project deel te nemen. Daarnaast samen met ons ICT-team zorg jij voor het maken en beheren van onze website en applicaties. Als ontwikkelaar ben je onderdeel van ons ICT-team. Je bent zowel betrokken in de ontwikkeling van front- end als back-end. Daarnaast ondersteun je ons team bij het bedenken van nieuwe platformen en features. Zo draag jij ook je steentje bij om onze Heemkundevereniging te verbinden om de wereld van de cultuur-historie toekomstbestendiger te maken.

Functie-eisen

• Je hebt ervaring met webontwikkeling en bent analytisch aangelegd;
  • Je hebt kennis van HTML5, WordPress;
  • Kennis van servers/hosting is een pré.

Overige info

Wat bieden wij?

• Werkplek in ons verenigingslokaal, thuiswerken is mogelijk;
  • Uren per week, maand, jaar, zijn flexibel;
  • Informele werksfeer, kennisuitwisseling met ons ervaren team;
  • Gratis koffie.

Informatie, interesse?
Wil je meer informatie over het project? Neem dan contact op met ICT-coördinator Jan Toonen, ict@heemkunde-geleen.nl. Heb je interesse om als vrijwilliger aan de slag te gaan? Reageer dan uiterlijk 2 juli 2021 om een vrijblijvende afspraak te maken. Stuur een e-mail naar Peter Willems, vicevoorzitter HVG via info@heemkunde-geleen.nl.

Heemkundevereniging Geleen
Vrijwilligersorganisatie met ruim 520 leden. Hiervan zijn 25 – 30 leden actief in bestuur en werkgroepen. Meer informatie op onze website www.heemkunde-geleen.nl of op Facebook.