Stemmen Rabo ClubSupport

Bedankt voor jullie stemmen.

Beste heemkundevriend,

Ook dit jaar neemt Heemkundevereniging Geleen deel aan de Rabo ClubSupport van de Rabobank. Met de verzamelde stemmen ontvangen wij als vereniging een bedrag waarmee we zullen investeren in onder meer de aanleg van onze Heemelrijk Tuin Jupiter. Vanaf 5 september a.s. kun je je stem uitbrengen! Help jij ons een handje mee door stemmen te verzamelen?

Spelregels: Mensen met een lidmaatschap bij Rabobank kunnen op de volgende manier stemmen: Door in te loggen in de app of op de website van de Rabobank en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op ‘Rabo ClubSupport’. Indien u geen gebruik maakt van internet kan contact worden opgenomen met de Rabobank onder telefoonnummer 088-7226600.

* Stemmen kan gedaan worden door leden van de Rabobank die tenminste 12 jaar oud zijn.
* Elk lid brengt 3 stemmen uit op 3 verschillende deelnemende verenigingen of stichtingen.
* De stemperiode loopt van 5 september t/m 27 september 2022.

Namens het bestuur, alvast dank voor jullie stem.