Bidprentjes

Heemkundevereniging Geleen bezit een uitgebreide collectie bidprentjes van personen die in Geleen zijn geboren of in Geleen hebben gewoond. Deze bidprentjes zijn een bron van informatie voor genealogisch onderzoek. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt.
We bekijken nog hoe we ons digitale bestand (deels) openbaar kunnen maken, rekening houdend met de Privacy Wetgeving.

We zijn uiteraard altijd geïnteresseerd in nieuwe (of oude) prentjes. (Coördinator Jos Hulsman)

Deze Functie gebruikt onze collectie software. Middels de Zoek Functie kun je naar onderwerpen, plaatsen, auteurs en titel zoeken. Door op een Regel te klikken krijg je nadere informatie zoals de plaats in onze bibliotheek. Terug naar het zoek resultaat kun je door op het Huisje te klikken.

Bidprentjes bekijken (beperkte functionaliteit)
(Leden die ingelogd zijn hebben een uitgebreidere functionaliteit.

Bijgewerkt tot December 2023.