Lid Worden

Heb je interesse in onze vereniging en wil je lid worden?  Lees dan verder.

Niet alleen ouderen, maar ook jongeren zijn van harte welkom als lid!

Verder hebben wij voortdurend behoefte aan mensen, die zich actief willen inzetten voor onze vereniging.

Dat kan op velerlei gebied zijn: bestuur, werkgroeplid, onderhoud gebouw, beheer website, ict, onderhoud museale collectie, assisteren bij het organiseren van activiteiten, scannen en digitaliseren van archieven. Heb je belangstelling en/ of vragen, dan kun je contact opnemen met onze voorzitter Ad Hoogenboom, info@heemkunde-geleen.nl.

Het lidmaatschap kost slechts 20 euro per jaar. Leden met een postabonnement* betalen 30 euro per jaar, lidmaatschap verhoogd met de portokosten. Hiervoor ontvang je driemaal per jaar een fullcolour tijdschrift, gratis lenen van boeken en gratis kopieën van documenten en foto’s.

Jeugd- en gezinsleden betalen 10 euro per jaar.

*Postabonnementhouders zijn leden die buiten Geleen, Sittard, Beek, Neerbeek of Spaubeek wonen. Buiten deze plaatsen hebben wij geen bezorgers en worden de tijdschriften per post gezonden.  Vul het aanmeldformulier in:

Aanmelden als lid.